Helen Fielding Bridget Jones naplója 3. Bolondulásig

734674f_gif.jpgEredeti cím: Mad About the Boy

Magyarul 2014-ben jelent meg, elolvastam 2018 januárjában.

Bridget 51 éves, két kisgyerek édesanyja és újra párt keres. Ennyi:)

Igen, tényleg ennyi a történet dióhéjban.:D  Ismerve a korábbi Bridget Jones könyveket, ugyanazt vártam most is: könnyed kikapcsolódást, humort, romantikát. Ezt abszolút meg is kaptam. Nagyon szeretem Bridget csetlő-botló karakterét, hogy olyan helyzeteken tud viszonylag könnyedén túllépni, amiken én valószínűleg még évtizedek múlva is rágódnék...Bár a regény szerint 51 éves, inkább harmincasként viselkedik, így könnyű volt azonosulnom vele, erre a gyerektéma (bár nekem kisebb van és csak egy) még inkább rásegített. Noha kritikaként (https://www.nlcafe.hu/szabadido/20140306/bridget-jones-naploja-3/) megkapta a karakter, hogy nem lehet érteni, mit csinál egész nap, mikor dolgoznia nem kell, a gyerekek már iskolásak és háztartási segítsége is van, nekem kifejezetten felszabadító volt látni, hogy lám-lám Bridget még így sem szupermami...

És persze az is jó a könyvben, hogy van benne egy szép, izmos harmincas pasi, no meg egy szép, izmos ötvenes is, hogy mindenkinek jusson ;)!

3+1

Kiknek nem ajánlom a könyvet?

Pl. a férjemnek biztosan nem...aki a sci-fit, háborús-történelmi regényeket szereti, az szerintem ezt hagyja ki. Ez egy eléggé csajos könyv, na.

Kedvenc karakter:

Bridget!!!

Legemlékezetesebb mondat:

Roxby McDuff, úriember a végsőkig.

Kapcsolódó linkek:

További kritika

http://konyves.blog.hu/2014/03/08/bridget_jones_498

Interjú az íróval

http://magyarnarancs.hu/konyv/helen-fielding-iro-89341